- از آنجا که لازمه ی انجام علوم غریبه ، شخص مخصوص و نسخه ی درست و انجام درست، شرایط است ، پس نمیتوان گفت که نسخه های علوم غریبه پسرفت کرده و همه ی اشکال رو بزاریم گردن اشتباه بودن نسخه ها
بهتره بگیم که انسانها پسرفت کرده اند و علم و شرایط انجام کار را ندارند . وگرنه بیشتر نسخه ها همون نسخه ها هستند که قدیم استفاده میشدند و تغیری نکردن
- از نظر اشتباه نیز ، شما درست میفرمائید ، بدون شک همه ی انسانها از جمله ابن سینا و اینشتین و من معمولی و غیره ، جایزالخطا هستیم و هیچکس از خطا عاری نیست . اما این میزان خطا تا چه حد است ؟ در دانشمندان ، این میزان خطا نسبت خیلی کمی دارد ، در برابر گزینه های درست
و از طرفی دیگر دانشمندان امروزی ، در مورد چیزی که هنوز ثابت نشده ، میان یه نظری میدن و بعدا معلوم میشه که نظرشون درست نبوده و اینطور نبوده که ایشان فکر میکردند ( مثلا مانند یک نظریه ی اینشتین )
اما در علوم غریبه ، درصد این خطا بسیار کمتر است . چرا ؟ چون در علوم غریبه بیشتر از نصفی از دعاها و تعویذات و نسخه ها ، به هیچ عنوان فقط نظر نیستند (مانند نظر اینشتین که هنوز ثابت نشده باشد ) ، بلکه قبلا آزمایش شدن و جواب دادن
این جواب دادن تا حدی هست که : شخصی مثل ابن سینا اسم کتابشو میزاره "مجربات ابن سینا" مجرب بمعنی آزمایش شده و بتجربه رسیده و جواب داده .
اما اگر به دانشمندان امروزی نگاه کنیم فقط دو حالت دارند : یا چیزی رو ثابت میکنند و جای هیچ حرفی نمیمونه . یا اگر نتوانستند ثابت کنند ، فقط بعنوان یک نظر شخصی باقی میمونه تا زمانی که بتونن ثابت کنن
پس فرق بین نظریه و مجربات بسیاره
همچنین ، همه ی نویسندگان کتابها و مسائل علوم غریبه ، چنین ادعایی نداشته اند که همه ی نسخه هایشان کار میکند و کمتر کتابی را ببینید که اسم کلش " مجرب " باشه
اما در میان همه ی آنها میبینیم که لابلای صفحات ، در کنار بعضی از نسخه ها نوشتن " مجرب " یا اینکه نوشتن شخصا انجام دادم و بتجربه رسیده .
از طرفی دیگر ، حجم اطلاعات و نسخه ها در بیشتر کتاب ها ، آنقدر زیاد است که حتی شخص نویسنده در تمام عمرش فرصت نکرده یا پیش نیامده یا برایش مقدور نبوده که همه ی مطالب کتابش را تک به تک آزمایش کند و بتجربه برساند . این بتجربه نرسیدن ، خیلی با ، باثبات نرسیدن فرق داره .
مثلا میخوانیم که گفته : فلان (ذکر ) را در تمام عمر خود ورد زبان کند و بذکر دیگری چنان اهمیت ندهد تا بعد از سالها خواص ذکر آن ( کلمه یا جمله ) بر ذاکر (ذکر کننده ) ظاهر شود و عجایبات ببینید از خواص این ذکر
اینجا میبینیم که خیلی از نسخه ها را اگر کسی بخواهد انجام دهد ، دیگر باید قید نسخه های دیگر را بزند و بکار دیگری مشغول نباشد .
یا در بیشتر نسخه ها و ختوم ، میخوانیم که به 3-7-12-20-30-40-120 و یکسال حتی بیشتر ، زمان احتیاج است که شخصی در این مدت در جایی خلوت بنشیند ( با رعایت دهها شرط مهم ) و فلان دستور را بدقت و بدرستی انجام دهد . در پایان دوره یا دعوت یا ختم ، به فلان نتیجه و خواص مهم دست می یابد یا برایش ظاهر میشود یا ...
اینجا هم میبینیم که واقعا یک شخص در طول عمرش ،شاید اگر خیلی خیلی هم کوشا و توانا باشد ، بازهم نتواند بیشتر از تعداد انگشت شماری از این نسخه ها و دستورات را انجام دهد . با آن شرایط سخت و با در نظر گرفتن کمبود امکانات قدیم
تجربه هم به زمان احتیاج داره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در مورد کشورهای خارجه و اعتقاد آنها به علوم غریبه : با اینکه آنها از دین و آئین ما خوششان نمی آید ، اما بشدت پیگیر هستند و هر گونه کتاب تاریخی مربوط به نسخه ها و دستورات و تعویذات را که گیر بیارن ، تا جایی که مواد و شرایط نسخه برایشان فراهم باشد ، سعی میکنند که دستورات را انجام دهند و سر از راز مسئله دربیارن و به علمش واقف شوند . بلکه اختراعی ، اکتشافی ، داروئی ، یا رمز و رازی را بدست بیاورند و بنام خود ثبت کنند و ازش استفاده بکنند و کشفشان را به رخ ما هم بکشند
و اگر در یک کتاب فقط یک نکته ی مثبت و موفق بیابند ، بر مطالب دیگرش نیز اسرار و جدیت بیشتری انجام میدن و موفق نشدن در انجام نسخه ها را دال بر اشتباه بودن همه ی کتاب نمیدانند
این ثابت میکنه که اونا " احمق " نیستند و بجای اینکه منکر نسخه ای بشوند ، اونو آزمایش میکنند . در حالی که اگر یک کتاب ( علوم غریبه ) را بدی به دست یک غیر باور ایرانی یا یک مسلمان افراطی ، بدون انجام حتی یک آزمایش ، کتاب رو میندازه اونور و کلی میخنده و کلی مسخره میکنه و کل کتاب رو اشتباه و خطا و گول زدن و اینا مینامه ( واقعیتش اینه و خودم بارها دیدم و آزمایش هم کردم . کلا بخاطر عقیده شون حتی حاضر به انجام یک تست هم نیستند )
بنده خودم چون به برنامه های تاریخی و عجایبات ، زیاد علاقه دارم ، شاید بیشتر از خیلی افراد دیگه ، از این برنامه ها را در تلویزیون و ماهواره و سی دی و اینترنت و غیره دیدم . یکبار در شبکه ی zdf آلمان دیدم که کتابی قدیمی رو چند تا دانشمند دارن تو آزمایشگاهی مدرن ، اسکن میگیرن از صفحاتش ، صفحه ی اول رو که دیدم فورا برام آشنا بود و صفحات دیگه رو که نشون داد ، فهمیدم که یکی از کتابهای همین ابن سینای خودمون بود ( البته اصل بود و قطور ) . آنها یک تیم بنظر میرسیدند و بیشتر به پزشک میخوردن یا شاید یکی پزشک و یکی فیزیک و یکی شیمی و خلاصه ترکیبی بودن . قصد اونا فقط اسکن کتاب نبود . جدا از اینکه بدقت اسکن گرفتن ، در کامپیوتر نوشته های معیوب را بازسازی میکردن . و مطالب کتاب را بعد از اسکن ، می نشستن و مورد بحث قرار میدادن . لابلای این انجامات نیز ، تصاویر گیاهان و خون و اجسامی عجیب رو نشون میداد که مورد بررسی و آزمایش بودن و در آزمایشگاه کار میکردن . بنده چیزی از زبونشون دستگیرم نشد و متاسفانه نتونستم بعنوان مدرک ظبط کنم . برنامه هم زیاد طولانی نبود و بصورت کامل نبود . حتی نسخه های طلسمات را نشون میداد و شکل نقاشی شده طلسم را بازسازی میکردن و سعی میکردن که واقعیشو بسازن و تست کنن .
متاسفانه همین کتابهای تاریخی و علوم غریبه و داروئی ایران ، رو خارجیها اونور بدست آوردن و ترجمه کردن و بررسی کردن و هزاران بار آزمایش کردن و طبق اونا اختراع کردن و نکات ریز کشف کردن و دارو ساختن و خودشونو پیشرفت دادن ، اما همین کتابها برای ما هیچ اهمیتی ندارن و داریم بهشون میخندیم و سر درست بودن یا نبودن مطالبشون داریم بحث میکنیم . و اگر یکی دو تا از دستورات کتابی رو انجام دادیم و نشد ( یا به خاطر نبودن شرایط درست - یا به خاطر اشتباه بودن نسخه ) کل کتاب رو منکر میشیم . و اگر مشکل عقیده ای هم داشته باشیم ، نه تنها یک کتاب بلکه به همه ی کتابهای مشابه ، یک برچسب با یک نشان میزنیم
( انکار کردن این کتابها تنها از جانب ناباوران به خدا نیست ، بیشتر مسلمانان هم چه افراطی و چه غیر افراطی ، منکر درست بودن این مطالب هستند )
مطالب این کتابها تنها دعا و تعویذات قرآنی نیستند که یک فرد ناباور ، بر طبق اینکه لابلای کتاب ، آیاتی نوشتن ، کل کتاب رو منکر میشه . بلکه دعا داریم - نوشته داریم - طلسم داریم - تمثال داریم - نسخه های بیشمار درمانی بدنی و روانی داریم - آزمایشات و اعمالی داریم که بر روی استخوان و اجزای جانوران مختلف انجام میشه و هیچ ربطی به آیات قرآن هم نداره - اعمالی هم داریم که ربط داره - خواص مواد و عناصری رو داریم که در شرایط خاص خودش ، تغیر میکنن و مشاهدات عجیب میبینید . همش که قرآن نیست که با دیدگاه غیر دینی ، ردشون بکنید
اگر کلا منکر دین هستید ، دستورات دیگه شو انجام بدید و تست کنید
و اگر بر دیدگاه خود تعصب ندارید ، نسخه های آیت دارشو تست کنید ببینید چی جواب میده .
مشکل دیگری که هست اینه که منکران با دیدن حروفی ساده یا اعداد در یک دعا یا طلسم ، فورا منکرش میشن . اول چیزی که به ذهنشون میرسه اینه که : چطوری ممکنه چند حرف یا چند عدد ساده ، بتونن کاری رو انجام بدن یا تاثیری بر جهان فیزیکی داشته باشند !؟ خوب بد نیست که بجای تعصب ، چند تاشو آزمایش کنید ، شاید اینطور نباشه که شما فکر میکنید
بنده یک نسخه رو سالها پیش انجام دادم ،مربوط به " خاموش کردن آتش " بود، فقط چند تا عدد بود و چند تا حرف که باید در شرایط خودش اونو روی یک چوب مینوشتی و مینداختی توی آتش که خاموشش بکنه . حالا اون حروف و اعداد از قرآن استخراج شده بود یا نه ، ظاهرا اینطوری نبود و اگر هم بود ، برای بنده اصلا مهم نبود چون اونموقع اصلا نماز نمیخواندم و عقیده ی کامل هم به این کتابها نداشتم ( اما منکر وجود خدا نبودم ) . خلاصه همه ی دیدگاه هامو گذاشتم کنار و بعنوان یک آزمایشگر اومدم تمام اون نکات و شرایط رو که گفته بود بدقت تمام انجام دادم ( شرایطش خیلی سختتر از نوشتن چند حروف و عدد بر یک تکه چوب بود ) . بعدش آتشی با هیزم روشن کردم به اندازهی حدود 50 در 50 حجم هیزم بود و اونو روشن کردم و صبر کردم تا آتیش جون بگیره که بعدا از خاموش شدنش مشکوک نباشم . در اوج قدرت آتش طلسم رو انداختم تو وسطش . هرچی صبر کردم آتش خاموش نشد . اومدم همون طلسم رو با همون شرایط روی همان چوب از نوع خشکش نوشتم ( چوب قبلی رو از نوع تر ساختم چون فکر میکردم که بطوری این چوب جون داره و شاید این باعث انجام بهتر کار میشه . چون کتاب به خشک یا تر بودن چوب اشاره نکرده بود )
چوب قبلی رو از آتش زدم بیرون و آتیش رو دوباره مرتب کردم . وقتی اوج گرفت چوب خشک جدید رو انداختم تو آتش ، فورا تغیر کرد و قدرتش کم شد و مثل چراغی که فتیله شو بکشی پائین کمتر و کمتر شد و خاموش شد . کلا 20 ثانیه طول نکشید از اوج آتش تا خاموشی کامل . هیزم هم بصورت نیم سوز ( خام تر از ذغال ) هنوز موجود بود و داشت دود میکرد ولی نمیتونست بسوزه . بچه شهری هم نبودم و بخوبی از قواعد هیزم تر و خشک و روشن کردن آتش و چقدر هیزم چقدر زمان دوام میاره ؟ و از کل اینا آگاه بودم و بیشتر روزها آتش روشن میکردم و بهش آشنا بودم
چندین بار آتیش رو روشن کردم و همون چوب رو بیرون میکشیدم و دوباره با شرایطش مینداختم تو آتش و خاموش میشد . اینقدر تکرار کردم که دیگه جای شکی برام نموند . حتی یکبار هم خطا نکرد . فقط از نظر زمانی شاید چند ثانیه تغیر عمل داشت
پیش خودم گفتم که لابد خواص این چوب هست که آتش رو خاموش میکنه و ربطی به اعداد و حروف نداره و نویسنده اینطوری خواسته که عقیده شو بر من تحمیل بکنه
از همون شاخه که قبلا یه تیکه بریده بودم ، یکی دیگه به همان اندازه بریدم اما چیزی روش ننوشتم . آتیش رو روشن کردم و انداختم توش ، اما دریغ از حتی یکبار خاموش شدن . بارها امتحان کردم . حتی با چوب تر از همان جنس نیز امتحان کردم ( چون کتاب به خشک یا تر بودن چوب اشاره نکرده بود ) هیچوقت چوب بدون نوشته نتونست آتیش رو خاموش کنه یا حتی قدرتشو کم کنه . نه تر و نه خشکش
- چند سال گذشت و یک بار دیگه هم پیش اومد و زد به سرم که اونو بنا بر اسرار یک دوست اجرا کنم ، اون بار هم انجام دادم و دوستم دید و خیلی هم تعجب کرد . آتیش هم خیلی بزرگتر از قبل برپا کردیم ( دوستم قبل از اولین تست ، هی هیزم اضافی میاورد و میگذاشت رو هیزمای بنده که مثلا آتیش قدرت داشته باشه و نتونه خاموش بشه

اما هیچ تاثیری در کارنداشت )
شاید برای شما عجیب باشه اما برای بنده عجیب نیست و تاکنون هم تکرارش نکردم ( اسمشو هرچی میخواید بزارید ) .
خوب اگر یک خارجی همچین مطلبی دستش بیفته ، فکر میکنید بخاطر منکربودنش به خدا ازش میگذره و انجامش نمیده . نخیر مطمئن باشید که حتی اگر آیات قرآن هم باشه بازم انجامش میده که شاید موفق بشه و ازش یه اختراع دربیاره
مثلا یه کپسول ضدحریق چقدر دوام داره و چقدر مشکلات کاری داره؟ باید شارژ بشه باید با خودت ببری تو آتیش و ساختمان فرو بریزه رو سرت و وقتی تموم شد دیگه هیچ کاری ازش برنمیاد . اینو با یک طلسم کوچک که از دور بندازی تو آتیش مقایسه کنید . نه تموم میشه و نه حجم آتیش براش مهمه
اگر خارجیها هم دیدگاهشون مثل ما بود الان این نبودن . و اگر ما هم دیدگاهمون اینطوری نبود ، این نبودیم
اینجاست که باید اشاره به " خرد " کرد . خوب میفرمائید :{خارجیها پیشرفت کردن ما هنوز در پی یافتن نگارش صحیح یک دعا هستیم } . این کجاش بده که آدم دنبال حقیقت یه چیزی باشه ؟ اگر کسی خواهان باشه مطمئنا بعد از مدتی درست بودن یا نبودنش روشن میشه
بله بنده ساعتها میشینم و حروف یک دعا (یا هرچی که اسمشو میزارید ) را با ذره بین نگاه میکنمو با دستورات مشابه در کتابهای دیگر هم تطابق میدم . و سالها بر روی این چیزها وقت میزارم . و کار بیهوده و احمقانه ای هم نبوده که بنده رو از پیشرفت علم یا پیشرفت مالی عقب بندازه . اتفاقا از نظر مالی هم تعدادی از نسخه ها رو بعمل رسوندم ، علمش بماند .خوب هر کسی هر طور که دوست داره فکر کنه ، برام مهم نیست
به امید موفقیت دوستان
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- لطفا کسی تقاضای نسخه و اینا نکنه چون نه اهل پخش نسخه هستم و نه فیلم برای اثبات کارم میگیرم و میزارم و نه برام مهمه که کسی باور میکنه یا نمیکنه .
ضمنا این نسخه هم تنها نسخه ای نیست که به بنده ثابت شده باشه . ( از میان اون نسخه هایی که تاثیرشون رو بر روال فیزیکی دنیا ، با چشم غیرمسلح بشه دید )
هرکسی علاقمند بود خودش بره دنبال علاقه ش
هرکسی دانشمند و عاقل بود ، بره آزمایش بکنه و نتیجه رو ببینه ( شاید بنده دروغگو باشم )
هرکسی هم بخاطر عقاید اینوری یا اونوری به این چیزا باور نداره ، در درجه ی اول بهش پیشنهاد میکنم که بره با شرایطش انجام بده بعد منکر بشه
و در درجه دوم اگر انجام نمیده یا باور نداره یا هرچیزی ، به بنده هیچ ربطی نداره ، کارش راست . همین
