نویسنده |
پیغام |
بنيامين1
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: پنج شنبه 15 فروردین1392 - 5:21pm پست: 456
|
با درود من با میل برنجی نمره3 المانی به جای میله های ردیاب با همون دسته ها ردیابی می کنم و با اینا راحترم و سرعت سنس بیشتره البته ته انتن رو از اون حالت نوک تیزی کمتر کردم تاچرخش میله ها زیاد روان نباشه. من هم با دوستان در باره تجدید نظر در ساخت انتنها موافقم .البته اقا حمیدم یه اشاره ای به این مطلب انتنها و باز سازیشون تو تاپیک شرح حال 35 داشتن و مطمعنا"به فکرش هستند.با ارزوی موفقیت برای اقا حمید و سایت فلزجو
https://t.me/joinchat/Aq56qD3yFrsliCQ9iyFDug نقد و بررسی ردیابها وفلزیابها با حضور اساتید مجرب فلزجو
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 7:56am |
|
|
jafar
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مرداد1392 - 7:38pm پست: 1308 محل اقامت: خراسان شمالی
|
دوستان دسته های ردیاب قبلیم برنجی هست ,دو تیکه هست و قسمت پایینی با قسمت بالا انتنها روش سوار میشه (دوتا انتن داره یکی عمودی که ده سانته و یک تلسکوپی ) بوسیله بلبرینگ به هم متصل میشه ,نکته ای که این انتن داره اینه که قسمت بالایی با بدنه اصلا اتصال نداره منظورم اینه که من با اهممتر تست کردم یک سر اهم متر را به بدنه پسر دیگشو به قسمت انتن ها زدم هیچ جوری به هم راه نداره با این که تمام قسمتها برنجی هست و بلبرینگ هو اهنی هست اما به محض این که قسمت بالایی را کمی از بدنه میکشی بیرون اتصال میده ,,و با جا زدن اتصال از بین میره ,من که خودم موندم چطوری این اتفاق میفته .الان چند روزی هست که دارم روی این دسته ها کار میکنم تا بشه یه جوری با سیم کنمشان و اون حالتش هم حفظ بشه.
خداوندا ارامشی ده تا بپذیرم انچه را نمیتوانم تغییر دهم
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 8:31am |
|
|
حمید
مدیر کل
تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am پست: 12786
|
دوستان به پستهای چندین ماه پیش بنده مراجعه کنن میبینن که بارها صحبت کردم در زمینه آنتن جا برای کار هست! خب چرا این حرف رو زدم؟ لابد چیزی میدونستم که گفتم! تازه امروز تعداد زیادی از دوستان به حرف من رسیدن. ببینید ما آنتن استانداردی رو در نظر گرفتیم. بنده هم تخصصم در زمینه ساخت آنتن نبوده و نیست و بیشتر تمرکزم در بخش مدار هست. بهر حال من چند بار هم خدمت آقا مجتبی عرض کردم آنتن بالاخره باید عوض بشه. دوستانمون جناب هوشی و شایان هم در تاپیک مربوطه آنتن های خیلی خوبی ساختن که بنظر من کاملا جواب میده. بهرحال چون نیاز به هیچ تغییری در قسمت اصلی ردیاب نیست ؛ جای نگرانی هم وجود نداره و هر آنتن جدیدی هم قابل جایگزینی با آنتن قبلی هست. ایشالا سر فرصت باید خودم نمونه هایی رو آزمایش کنم.
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 9:16am |
|
|
jafar
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مرداد1392 - 7:38pm پست: 1308 محل اقامت: خراسان شمالی
|
دوستان عزیز روی این محل که من مشغول هستم و چند نقطه قیچی شده همه با وزن های صد تا دویست کیلو بوده که بعد حفاری مشخص شد من راهروها را گرفتم ,من فکر میکنم چون محل چند بار مخالف در یک اتاق داره و محل دارای چند هواکش به سطح زمین هست ,برای همین چندتا نقطه اضافه من زدم . من خودم یک راه به فکرم زده میخاستم نظر شما عزیزان را بدونم,من میگم اگه تو این محل هر جایی که وزن بیشتری بده باید نقطه اصلی باشه .میخاستم بدونم نظر شما هم آیا اینه ,و یه چیز دیگه شاید مهم باشه ,ردیاب بعضی از جاها که قیچی میکرد با مس و طلا قیچی میشد یه جا هم با مفرق ونقره و طلا قیچی میکرد,و یه جا عم با نقره قیچی میکرد.
خداوندا ارامشی ده تا بپذیرم انچه را نمیتوانم تغییر دهم
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 10:59am |
|
|
ramin
مدیر سایت
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 مهر1392 - 6:26pm پست: 971
|
reza_ab_87 نوشته است: اساتید محترم لطفا درباره قدمت این قاشق راهنمایی بفرمایند. به قسمت مربوطه باستانشناسی آثار یافت شده مراجعه کنید
درکوی نیک نامان...ماراگذر ندادند
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 12:25pm |
|
|
معین
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: پنج شنبه 10 مرداد1392 - 11:12am پست: 324
|
با درود وخسته نباشید خدمت دوستان زحمت کش ...تقاضایی از اقای حمزه و کانی عزیز داشتم ...بنده و چند نفر از دوستان قراره بریم یه جایی که دارای نشانه سم و یه جا دیگه که سند داشته ...که تقریبا با ماشین باید سه ساعت بریم تا به اونجا برسیم ...حالا تقاضا دارم یه دستورالعمل به بنده بدن تا اونجا به کار ببرم ..از نحوه رهگیری و غیره ...میدونم تکراری هست ولی من دومین باریه که قسمت میشه برم و کار عملی زیادی انجام ندادم...بازم از این دو عزیز کمال تشکر را دارم...
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 2:18pm |
|
|
hamze2000
استاد
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 خرداد1392 - 8:13pm پست: 1463
|
معین نوشته است: با درود وخسته نباشید خدمت دوستان زحمت کش ...تقاضایی از اقای حمزه و کانی عزیز داشتم ...بنده و چند نفر از دوستان قراره بریم یه جایی که دارای نشانه سم و یه جا دیگه که سند داشته ...که تقریبا با ماشین باید سه ساعت بریم تا به اونجا برسیم ...حالا تقاضا دارم یه دستورالعمل به بنده بدن تا اونجا به کار ببرم ..از نحوه رهگیری و غیره ...میدونم تکراری هست ولی من دومین باریه که قسمت میشه برم و کار عملی زیادی انجام ندادم...بازم از این دو عزیز کمال تشکر را دارم... معين عزيز اول از همه به هيچ وجه ذهن خودت رو درگير سند يا نشانه نكن و با خيالي راحت اجازه بده ردياب با انتن هاش بهت بگن واقعا چيزي هست يا نه. ولوم قدرت رديابت رو بزار رو 10 و ولوم وزنت رو بزار رو يه وزن بالاي 100گرم.انتن هاتو بعد از يك دقيقه بالا بگير و اجازه بده انتن ها هر طرقي ميرن برن و هر جا بعد از 50 ثانيه وايسادن و قفل كردن مسير رو ادامه بده تا به محل مورد نظر برسي. طي مراحل كار ولوم قدرت رو دست نزن ولي ولوم وزنت رو به ازاي هر يك متر كه جلو ميره نيم كيلو بالا ببر.رو نقطه محل ردياب رو چند دقيقه خاموش كن و خودت هم ذهن خودت رو يه استراحت بده.وزن بار رو بگير و با اين وزن حجم گيري و عمق گيري كن.حالا دبيليوي حفره رو بگير و با همين دبيليو حجم حفره رو هم بگير.حالا مي مونه مگنتت.بازم w مگنت رو پيدا كن و با اين w هم حجم گيري كن.حالا اين سه حجم رو مشخص كن و با وزن نهاي از سه حجم 10 متر دور شو و ببين تو اين فاصله انتن ها كدوم حجمت رو رهگيري مي كنن.اگه سه حجمت در يه محل باشن w اونا رو نگاه كن اگه هر سه يكي و يا نزديك هم باشن مورد تا حدي درست و نقطه شما وسط اين سه حجم خواهد بود.موفق باشي
با شاد بودن..زيبا بودن...رنگي بودن...خنديدن...رقصيدن و اواز خواندن هم مي توان به بهشت رفت..........كافيست خوب باشيم
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 3:32pm |
|
|
معین
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: پنج شنبه 10 مرداد1392 - 11:12am پست: 324
|
سپاسگذارم حمزه جان ...
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 3:43pm |
|
|
سورنا
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: شنبه 23 آذر1392 - 6:18pm پست: 793
|
hamze2000 نوشته است: با سلام بنیامین عزیز مورد دوم شما هم تا حدی خوب هستش.در این محل ما حفره واقعی رو داریم ولی وجود بار رو نمیشه دقیق گفت.نقطه اصلی شما وسط حجم حفره و بار هستش سورنای عزیز تجربیات گذشته ثابت کرده ولوم قدرت کم کمکی در تشخیص بار یا خطا نمی کنه.حجم،وزن و عمق باید با ولوم قدرت اخر انجام بشه و حجم و عمق هم باید با اخرین دبیلیوی بدست اومده انجام بشه.بنده اینو خیلی وقت پیش بهتون گفتم.تجربه نشون داده علت اصلی سخت بودن اوپراتوری این ردیاب دقیق انتن ها هستن.در واقع ما بر روی یه ردیاب فردا از انتن های دیروز استفاده می کنیم.انتن های دو نفره رو این ردیاب برای حفره بقدری دقیق میزنه که نشون میده انتن های ما زیاد خوب نیستن.این ردیاب بخاطر قدرت خوبی که داره هر نوع انتنی رو قبول می کنه و بنظر من میشه انتن هاشو تغییر داد.مورد استاد جاوید هم بنظر روش خوبی برای نقطه زنی هست که باید روش کار بشه.موفق باشید. حمزه جان خیلی آقایی. چشم مجدد تست میکنم. فقط ی سوال دیگه. وقتی ی جایی رو 1متر میکنیم چطور باید عمق دقیقشو بگیریم? یعنی وقتی عمق بدست میاد ب صوررت عقب رفتن، باید چ فاصله ای رو ازش کم کنیم دقیقا? از آنتن تا زمین یا کف چاله?
شهریاری که نداند شب مردمانش چگونه به صبح میرسد گورکن گمنامیست که دل به دفن دانایی بسته. نقل از گزنفون *** کورش بزرگ***
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 10:51pm |
|
|
سورنا
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: شنبه 23 آذر1392 - 6:18pm پست: 793
|
مهندس حمید عزیز آنتنها مورد بازنگری قرار بگیره دسته ها هم عوض میشه?? اگ آره ک من پیشنهاد میدم طرح روی دسته هارو آتیشی نزنین و ساده باشه ب رنگ یک دست مشکی ! ب نظر من خیلی 35 حرفه ای تر نشون میده.. برای روحیه بخشیدن ب اپراتورم مؤثره
شهریاری که نداند شب مردمانش چگونه به صبح میرسد گورکن گمنامیست که دل به دفن دانایی بسته. نقل از گزنفون *** کورش بزرگ***
|
شنبه 20 اردیبهشت1393 - 11:02pm |
|
|
|