انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : شنبه 3 آذر1403 - 11:37am



پاسخ به موضوع  [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 11 , 12 , 13 , 14 , 15
 طراحی و ساخت هواپیمای تک سرنشین 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 12 آبان1399 - 1:38pm
پست: 221
پاسخ با نقل قول
موفق پیروز و پایدار باشین


جمعه 17 شهریور1401 - 1:12am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
اینم نظر کاپیتان در مورد پروژه بنده
البته در مورد بدنه چوبی و اینکه روکش میخوره به ایشون توضیح ندادم و ایشان فکر کردند با بدنه چوبی بدون روکش پرواز میکنم به همین دلیل گفتند بدنه چوبی باعث درگ میشه که البته درست فرمودند. بنده فقط اطلاعات مهم فنی در مورد سرعت استال و انگل اتک و دیهیدرال رو در اختیار ایشان گذاشتم بعدا در مورد بده به ایشان توضیح دادم می خوام چکار کنم.
چون اجازه نگرفتم نمی تونم اسم و فامیلی کاپیتان رو بگم ویس و پیام ما خصوصی بود


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


جمعه 17 شهریور1401 - 1:19am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
pashaof نوشته است:
موفق پیروز و پایدار باشین


همچنین شما هم موفق باشید
من از اول هم گفتم اون نقشه ای که به شما دادم رو بسازید هر وقت شروع کردید من در خدمت هستم تا اخر هم پای حرفم هستم.کمک میکنم اون طرح رو بسازید.و الان هم دارم به اقا پدرام کمک میکنم اگر به شما گفته باشند ایشون الان دو سه هفته هستش دارن لوله های الیاژی 6061 رو تهیه می کنند.من بیشتر جزییات نقشه رو به ایشون توضیح دادم و هر مشکلی داشت کمک کردم و کمک خواهم کرد.ولی اینکه طرح خودم رو در اختیار کسی بذارم فعلا نمی تونم ولی بعدا اینکار رو خواهم کرد



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


جمعه 17 شهریور1401 - 1:32am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 12 آبان1399 - 1:38pm
پست: 221
پاسخ با نقل قول
نمی‌دونم منو با چه کسی اشتباه گرفتین من هیچ وقت تصمیم به ساخت این وسیله نداشتم و ندارم و اگر قرار باشه عین شما 80میلیون خرج کنم و هفت سال به جایی نرسم همین پول رو خرج میکنم و میرم آموزش خلبانی جایرو کوپتر میبینم و تا دلم میخواد زیر نظر مربی پرواز میکنم نه این که با ساخت چنین وسیله ای و عدم مهارت پرواز جونم رو به خطر بیندازند و اگر طو پست قبلی بهتون گفتم موفق پیروز و پایدار باشین صرفا به این خاطر بود که کل کل کردن با شما هیچ سودی برای من نداره ونمیخوام اعضای انجمن از این بگو مگو ناراحت بشن وسلام فی امان الله


جمعه 18 شهریور1401 - 11:56am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
pashaof نوشته است:
نمی‌دونم منو با چه کسی اشتباه گرفتین من هیچ وقت تصمیم به ساخت این وسیله نداشتم و ندارم و اگر قرار باشه عین شما 80میلیون خرج کنم و هفت سال به جایی نرسم همین پول رو خرج میکنم و میرم آموزش خلبانی جایرو کوپتر میبینم و تا دلم میخواد زیر نظر مربی پرواز میکنم نه این که با ساخت چنین وسیله ای و عدم مهارت پرواز جونم رو به خطر بیندازند و اگر طو پست قبلی بهتون گفتم موفق پیروز و پایدار باشین صرفا به این خاطر بود که کل کل کردن با شما هیچ سودی برای من نداره ونمیخوام اعضای انجمن از این بگو مگو ناراحت بشن وسلام فی امان الله

من شما رو با کسی اشتباه نگرفتم اتفاقا دقیق میدونم چه کسی هستید. مگر میشود 7 سال پیگیر باشید و بعد من شما رو نشناسم :D با اینحال مهم هم نیست
80 میلیون خرج کردم ولی حتی اگر پرواز هم نکنم و از همینجا پروژه رو تعطیل کنم ضرر نکردم!!! چون ارزش سواد و دانش و تجربه خیلی بیشتر از مادیات هستش.در مورد اموزش هم وضعیت اموزشی فوق سبک ایران مثل کشورهای اروپایی نیست. هر دو یا چند ماه یک کرش رخ میده و چند نفر کشته میشند.معمولا بیشتر استاد خلبان ها هم تجربه چندانی ندارند وگرنه این همه کرش نداشتیم و بیشترشون هم تو حالت بنک و استال بده.و دوما شما اگر حتی جایروکوپتر هم که میلیارد پولش هست بخرید باز حق نگه داشتن در حیاط منزل رو ندارید باید در فرودگاه باشه و ماهانه حدود 10 میلیون تومان هم باید بابت تعمیر و نگهداری پرداخت کنید.و بنده حتی اگر یک هواپیمای شرکتی رایگان به من بدند هرگز سوار نخواهم شد مگر اینکه خودم کامل چکاپ کنم و تمامی کنترل فرامین رو بررسی کنم.چیزی که خودم میسازم میدونم چکار کردم.در مورد اینکه بگید موفق باشید و یا نباشید هم مهم نیست چون من کار خودم رو دارم ادامه میدم. بله کل کل کردن بدون اینکه هیچ علم یا دانشی در مورد اون موضوع نداشته و چشم بسته نظر بدیم کاری عبث و بیهوده و وقت تلف کن است هیچ سودی نداردکار بسیار خوبی انجام میدهید.موفق باشید



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


جمعه 18 شهریور1401 - 9:07pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 12 آبان1399 - 1:38pm
پست: 221
پاسخ با نقل قول
اتفاقا کل کل نکردنم بخاطر عدم علم و دانش نیست بخاطر اینه که تو هیچوقت خیس نمیشی وهمیشه با یه حرف قلمبه بزرگتر از سرت فکر می‌کنی عقل کلی به این خاطر دهن به دهن شدن با تو فقط وقت تلف کردنه


جمعه 18 شهریور1401 - 11:18pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
این فایل گزارش نهایی برسی سقوط هواپیمای فوق سبک دونفره متعلق به شرکت ساتراپ در فرودگاه اراک هستش که منجر به کشته شدن معلم خلبان و دانشجو شد.پیشنهاد میکنم خوب مطالعه کنید
دلیل این سانحه فقط یک اشتباه بزرگ بوده خلبان خیلی راحت میتونست خودش و دانشجو رو نجات بده !!
اخه کدام ادم عاقلی در ارتفاع 200 پایی میشه حدود ارتفاع 60 متری زمین اقدام به بنک یا دور زدن هت برگشت به فرودگاه میکنه؟ مگه هواپیمای مسافر بری بوده؟ ایشون باید در همون مسیر مستقیم بدون دور زدن اقدام به نشستن یا لندینگ میکرد که خدا روشکر در گزارش هم اماده داشتم نا امید میشدم ولی دیدم به این موضوع اشاره شده نهایت چرخ ها اسیب میدید یا شکسته میشد و منطقه بیابانی هم بود. و مورد بعدی قبل تیک اف اصلا فلاپ ها رو باز نکرده که در گزارش اشاره ای به این موضوع نشده


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


آخرین بار توسط asadof در جمعه 18 شهریور1401 - 11:28pm ویرایش شده است، در کل 2 بار ویرایش شده است.



جمعه 18 شهریور1401 - 11:22pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
pashaof نوشته است:
اتفاقا کل کل نکردنم بخاطر عدم علم و دانش نیست بخاطر اینه که تو هیچوقت خیس نمیشی وهمیشه با یه حرف قلمبه بزرگتر از سرت فکر می‌کنی عقل کلی به این خاطر دهن به دهن شدن با تو فقط وقت تلف کردنه

علم و دانش شما از متریال تو همون پست قبلی مشخص شد و دیگران قضاوت خواهند کرد.همون هواپیمای کشی براتون کافیه لطفا وقت خود را تلف نکنید



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


جمعه 18 شهریور1401 - 11:25pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3090
پاسخ با نقل قول
در این فیلم یک عدد چوب نراد 2 سانت در2 سانت به طول 50 سانت رو با نرم افزار تحلیل و انالیزکردم البته دو سال پیش اینکار رو انجام داده بودم هم عملی و هم بصورت نرم افزاری چگالی چوب رو 500 کیلوگرم در نظر گرفتم که معمولا چگالی نراد و صنوبر در همین محدوده است. دو تا گوشه تیرک رو تکیه گاه قرار دادم و 980 نیوتن که میشه 100 کیلوگرم رو روی تیرک بارگذاری کردم البته بار نقطه ای نیست وزن روی تیرک پخش شده است تو فیلم مشخصه چوب تسلیم شده و خم شده ولی شکسته نشده.من از این تیرک در ساخت اسپار هواپیما استفاده کردم.قسمتهایی که قرمز رنگ هستند یعنی محدوده خطر هستند و فشار زیادی رو اون قسمت متمرکز شده است. این تست خمشی بود. در عمل هم میتونید تست کنید همین سایز و مشخصات چوب رو دو تا تکیه گاه لبه چوب بذارید بعد جفت پا برید روش حدود 80 کیلو گرم باید وزن شما رو تحمل کنه و شکسته نشه علت اینکه گفتم 80 کیلو چون پاهای شما تقریبا در یک قسمت متمرکز هستند و وزن کاملا پخش نشده. امیدوارم مفید بوده باشد
این تست بصورت استاتیک بود


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


چهارشنبه 10 آبان1401 - 1:57am
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 11 , 12 , 13 , 14 , 15

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 72 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure