انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : شنبه 21 مهر1403 - 8:07pm



پاسخ به موضوع  [ 6396 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 67 , 68 , 69 , 70 , 71 , 72 , 73 ... 640  بعدی
 بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35 
نویسنده پیغام
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12778
پاسخ با نقل قول
جناب ارش شما اگر قصد و نیت خیر داری ؛ صد ها تاپیک توی این انجمن هست که میتونستی به جای اینکه همین چند پست خودت رو فقط صاف توی اپراتوری این ردیاب بذاری بری و جاهای دیگه ارائه بدی! جواب امثال شما رو بارها و بارها بنده و دیگران دادیم. فکر نمیکنم وسط تاپیکی که تحت عنوان آموزش اپراتوری هست این بحثهای شما جایی داشته باشه یا به کسی کمکی بکنه. نگران نباشین نون ما هم آجر نشده که اونقدر نگران باشیم از این مدل پستهای امثال شما. حذف پست اول شما صرفا بدلیل نامربوط بودنش بود! حالا برعکس میذاریم این پستها باشه تا عکس العمل همه مشخص بشه. من که هدف شما و امثال شما رو خوب میدونم. ولی اگر کسی نمیدونه آخرش مشخص میشه داستان چیه!
در ضمن برق و مخابرات خوندی برادر؟ بفرمایین صدها پست و تاپیک هست که به کمک امثال شما نیازمنده. لطف کنین تخصص خودتون رو در اختیار ما هم قرار بدین.


شنبه 25 آبان1392 - 9:00pm

تاریخ عضویت: چهارشنبه 21 آبان1392 - 12:38am
پست: 10
پاسخ با نقل قول
شما از چه آنتنی استفاده میکنید؟
دو قطبی
سیم پیچ چنبره ای؟...


شنبه 25 آبان1392 - 9:08pm

تاریخ عضویت: چهارشنبه 21 آبان1392 - 12:38am
پست: 10
پاسخ با نقل قول
دستگاههای شرکت okm
black hawk
exp5000
gepard gpr


شنبه 25 آبان1392 - 9:17pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12778
پاسخ با نقل قول
آرش جان خیلی باید ببخشیدا ولی شما خیلی از مرحله ردیابی پرتی! :D دوست من مگه آنتن رادیو و تلویزیون هست که شما میگی دو قطبی؟!! :D شما بهتره اول اصلا ببینی ردیاب آنتنی یعنی چی! توضیحات دستگاه رو بخون و مطالب بچه ها رو هم مرور کن بعد اگر نظری داشتی ما استفاده میکنیم. ولی مختصر خدمت شما استاد عزیز مخابرات عرض کنم ؛ ردیابی فرکانسی چیزی نیست که حتی علم در حالت کلی قادر به اثباتش باشه! چه برسه به اینکه با علم مخابرات قابل تحلیل باشه. فقط اون چیزی که به همه ثابت شده این هست که صرفنظر از خطاها ردیاب واقعا کار میکنه و کسی اینجا در این مساله شکی نداره.
اگر شما قصد بحث علمی و فنی در این مورد رو دارین بعنوان یک آدم تحصیلکرده ابتدا به عنوان تاپیک توجه کنین و سپس متناسب با نوع بحث خودتون یا تاپیک دیگری رو برای این بحث انتخاب کنین و یا یک تاپیک جدید ایجاد کنین که در خدمتتون باشیم.
ضمنا دستگاههایی که شما اسم بردی ارتباطی به ردیابی ندارن عزیز دل برادر! قضاوت دیگه با دوستان! :D


شنبه 25 آبان1392 - 9:22pm

تاریخ عضویت: چهارشنبه 21 آبان1392 - 12:38am
پست: 10
پاسخ با نقل قول
پس واقعا متاسفم واسه ریاضی دانان و شیمیست ها و ... که میگن هر پدیده تصادفی ، شانسی نیست و دلیل علمی داره
من تایپیکای بچه هارو نخوندم که بدونم که آنتنت چیه
از رادار sar که پیشرفته تر نیست
اون دستگاهها هم نقطه زنن هم چنتاشون شعاع زن
منظورت از ردیابی چیه؟
مگه دستگاه فلزیاب پالسی نمیسازی؟
شاید من بد متوجه شدم
حداقل مثل شما جبهه نمیگیرم


شنبه 25 آبان1392 - 9:35pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12778
پاسخ با نقل قول
ببخشید ولی با توجه به نوشته های شما که خودش بیانگر سطح دانش و همینطور اطلاعات شما در زمینه فلزیاب و ردیاب هست ؛ واقعا در شان خودم نمیبینم با شما بحث کنم! :D فلزیاب پالسی و ردیابی؟؟!! #-o =))
در ضمن زیاد هم خودتون رو خسته نکنین هر چند تا پست هم که بزنین در نهایت به علت نامربوط بودن همشون حذف میشن. :D مهم نیست فعلا دوستان شاهد هنر نمایی شما در این بخش باشن! :D


شنبه 25 آبان1392 - 9:39pm

تاریخ عضویت: چهارشنبه 21 آبان1392 - 12:38am
پست: 10
پاسخ با نقل قول
مطمئنم هم تو بیسوادی هم کسایی که بچه ها با تمسخر بهشون میگن مهندس و استاد
آدم خوبه یکم انتقاد پذیر باشه
پول مردم ساده توو جیب شماها نره توو جیب کی بره؟
واقعا واسه اعضای سایتت که نصف بیشترشون تقلبین با اسمای الکی متاسفم
برو بازار گرمیتو بکن


شنبه 25 آبان1392 - 9:45pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: سه شنبه 14 خرداد1392 - 10:09am
پست: 717
پاسخ با نقل قول
یک دستگاه توباکس ساشو فروشی . :D



نمیدونم چه ربطی به این تاپیک داشت ولی میخواستم حرص حمید جان رو در بیارم (چون خیلی دوسش دارم)اخه بنده خدا این همه زحمت کشیده ردیاب ساخته هر از چند گاهی دوستان ناباب =)) میان یه حالی به محفل میدن و میرن و بعد از اون ما یه چیز جدید دیگه از تو این صحبت ها و از توانایی های این ردیاب یاد میگیریم.


آرش جان ببخشید شوخی کردم.ناراحت نشی دوست عزیز اما سوالاتت خیلی ابتدایی و ناپخته بود.تو این انجمن ما اتفاقات جالبی داشتیم و در کنار هم تجربیات فراوانی رو بدست آوردیم.این رو بدون اکثر اپراتورهای ردیاب ایران دارند از تجربیات این انجمن استفاده میکنند.حتی اون دسته که اصلا ردیاب های این انجمن رو ندارند پس ما نمیتونیم به همین راحتی ردیابی رو زیر سوال ببریم چون تجربه صدها نفر پشت این ردیابی هست که گویای صحت کارکرد دستگاه ردیاب انجمن هست.اما قبول دارم مشکلاتی هست چون یک سیستم بر پایه تجربه هست و یک دنیا ازخطاهای زمین و تداخل امواج چه مصنوعی و چه طبیعی مثل طوفان های خورشیدی و کشش سیارات.طراحان این سیستم ها بر اساس علوم تجربی ردیاب رو طراحی میکنند.و با خیلی از قواعد وفرمولهای امواج و الکترو مغناطیس منافات داره.سیستم ردیاب انجمن لااقل خطاهای مربوط به خود ردیاب رو تا حدود خیلی زیادی مرتفع کرده وبا فرکانس و شکل موج خیلی دقیقی که داره این جرات رو به اپراتور میده که بتونه فرکانس اشیا و عناصر مختلف رو با دقت صدم هرتز کشف کنه که دوستان با همین فرکانس های دقیق تا حدود زیادی از کم و کیف هدف مورد ردیابی مطلع میشند واین واقعا تا امروز و قبل از ساخت این ردیاب وجود نداشت حتی در دنیا.پس یه مقدار به قضیه باید درست نگاه کنیم و عینک بدبینی رو از خودمون دور کنیم چرا چون واقعا هنوز کسی در دنیا این کار رو نکرده بود و ما اولین نفراتی هستیم که داریم تشابهات فرکانسی و رابطه اون باسیستم وزن و خیلی از مسائل دخیل در ردیابی رو به این اکمال برسی میکنیم.انشالله در کنار هم و با استفاده از همین آزمون و خطا و تجربیات دوستان خیلی از ناشناخته ها در امور ردیابی رو به قواعد ثابت و شناخته شده تبدیل میکنیم.


شنبه 25 آبان1392 - 10:16pm
استاد
استاد
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 20 خرداد1392 - 8:13pm
پست: 1463
پاسخ با نقل قول
برادر من شما که دم از مهندسی میزنی بیا باهم یه دوئل کوچیک ریاضی انجام بدیم.من ریاضی فیزیک خوندم و مکانیک سیالات تموم کردم.بجای توهین به اعضای سایت اگه مردش هستی بیا و بصورت علمی بحث کنیم.توهین شما نشان از میزان فرهنگ و شعور شماست.من ایرانی نیستم ولی متولد ایرانم و از شما ایرانی ها که خودتون از پیشرفت همدیگه جلوگیری می کنید تعجب می کنم.اقا شما بیا یه ردیاب بساز در این حد من میشم مشتری شما.یا نه شما بیا این فرمول ریاضی که حمید تو این ردیاب برای استخراج وزن رو قرار بده من به سواد شما ایمان میارم.سعی کنید هیچ وقت به دیگران توهین نکنید.یادگیری این موضوع از هر علم و مدرکی بالاتره.



با شاد بودن..زيبا بودن...رنگي بودن...خنديدن...رقصيدن و اواز خواندن هم مي توان به بهشت رفت..........كافيست خوب باشيم


شنبه 25 آبان1392 - 10:24pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 21 شهریور1392 - 6:50pm
پست: 994
محل اقامت: سرزمین مادری
پاسخ با نقل قول
از مدیران انجمن خواهش میکنم اینجور ادمها رو که با حرفهای بی مورد موجب دلسردی دوستان تازه وارد میشن رو اخراج کنن چون واقعا ما دوس نداریم وقتمون رو به درگیری ها ببردازیم....دوس داریم همگی یه گام بزرگ برای این ردیاب برداریم.....من نمیدونم این مردم ما چیزی رو که ارزون هستش رو بعنوان اشغال نگاه میکنن ......ارش جان اگه چند تا ادم بی لیاقت مثل شما و فرهنگ باخته نبودن الان این وضعیت ایرانمون نبود.....اگه شما مهندس هستین لطفا یه چیزی واسه خودتون بسازین دیگه بی ارزش به مال دیگران نگاه نکنین چون واقعا من به این دوستانی که در این انجمن دارم بیشتر از دوستان نزدیک خودم اعتماد دارم



بکوش تا عظمت در نگاهت باشد،
نه در آنچه مینگری


شنبه 25 آبان1392 - 10:34pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 6396 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 67 , 68 , 69 , 70 , 71 , 72 , 73 ... 640  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 163 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure