انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : دوشنبه 16 مهر1403 - 8:58pm



پاسخ به موضوع  [ 6478 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 101 , 102 , 103 , 104 , 105 , 106 , 107 ... 648  بعدی
 دستگاه زمین شناسی Earth Resistivity Logger 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 3 بهمن1392 - 7:27pm
پست: 789
محل اقامت: خراسان
پاسخ با نقل قول
hamed نوشته است:
ممنون مهندس حواستون به همه چیزهستا :D
کلامن منظورم به اون دسته از افراده که براحتی میان میگن بله افزایش عددما مربوط به هدف یاجنسه یاحفرست دیگه هیچ چیزه دیگه ای رومدنظرقرارنمیدن این مدارمقاومت زمین رونشون میده یادستگاههایی که دراین خانواده هستن برخی دوستان این مداروبافلزیاب اشتباه گرفتن بنده نمیگم جواب نمیده اماخدایی یکی بیاد باهدف واقعی تستایی که گفتم انجام بده اصلا هدف واقعی هم لازم نیست فقط تستایی که گفتم انجام بده متوجه میشیدکه دقت نداره. خودتون هم میدونید که ایران منطقه ای هست که زیردریابوده ومن نقاطی رو درهمین قزوین میشناسم که تا نیم متربکنی به آهک وسیلیس و....چیزای دیگه که زیاد به زمین شناسی آشنانیستم بر میخوریم.
پس افزایش عددما تا اونجای که من فهمیدم ازاین قرارندالبته اینم بگم این دستگاه خوراکش فقط نقطه هایی هست که شک داریم مثل گبرها زمین های مشکوک که این مکان ها هم اپراتوری خودشومیپذیره ومهارت خاصی میخواد.
1.رطوبت بیش ازحدخاک
2.شوره زاربودن زمین چون لب ساحل آب تست کردم
3.سنگ های بزرگ تخته سنگ
4.آهک سیلیس
5.ریشه درختان
6.رگه های معدنی
پس دوستای گلم این مداروبافلزیاب اشتباه نگیرید وخواهش میکنم اگرساختینش کلی باهاش تست کنیدنکات زیادی رومتوجه میشید نهایت عمق این مدارهم 4متره وهرچه فاصله پراب ها نصبت به هم زیاد بشه نه تنها دراین مدار بلکه دردستگاههای مشابه دقت خیلی پایین میاد.
موفق باشید :ymhug:

بله من به راحتی میگم چون کندن و کانال. بود،تا جای که من یادم میاد شما تو ساخت این سیستم مشکل داشتی،حلا نمیدونم شما الکی داری میگی. یا واقعا تست کردی!!!!



شنیدن کی بود مانند دیدن


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 11:03am
YIM
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 3 بهمن1392 - 7:27pm
پست: 789
محل اقامت: خراسان
پاسخ با نقل قول
بعدشم قطعا همه میدونن فرق بین فلزیاب و دستگاه های مختلف رو و مخصوصا این دستگاه که زمین شناسی هست دوست عزیز :D :ymhug:



شنیدن کی بود مانند دیدن


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 11:22am
YIM
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 3 خرداد1392 - 11:38am
پست: 452
محل اقامت: the hell
پاسخ با نقل قول
گفتنیایی که احساس میکردموگفتم فقط برای دوستانی که فکرمیکنن این مدار براحتی فلزوسنس میکنه اگه یکی پیدابشه شرایطی که بنده گفتموتست کنه البته بافیلم واون چیزی که من درتستهام متوجه شدم خلافش باشه بنده حرفموپس میگیرم اما مطمئن نیستم اینجوری بشه پس بهم ثابت کنید.
مخصوصاشما دوست عزیزجنابkeyhanjamنمیدونم چراشمااسرارداری که بنده الکی میگم بیکارم مگه!دلم برای دوستانی میسوزه که میخوان برای چیزی هزینه کنن که خلاف تصوراتشون بشه.



Be The Change You Want To See In The World


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 12:22pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 3 خرداد1392 - 11:38am
پست: 452
محل اقامت: the hell
پاسخ با نقل قول
keyhanjam نوشته است:
بعدشم قطعا همه میدونن فرق بین فلزیاب و دستگاه های مختلف رو و مخصوصا این دستگاه که زمین شناسی هست دوست عزیز :D :ymhug:

مطمئنیدهمه میدونن؟پس یک مطالعه ازصفحه اول داشته باشید طرف بخدانمیدونه واسه مونتاژچه لوازمی لازم داره پس همه نمیدونن ;)



Be The Change You Want To See In The World


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 12:26pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12778
پاسخ با نقل قول
حامد عزیز مشکل شما اینجاست که وقتی به یک فروشنده اعتماد میکنین ؛ تک تک حرفهای تبلیغاتیش رو هم باور میکنین در صورتی که اون شخص فقط هدفش فروشندگیه و طبیعیه که تبلیغات غیر واقعی میکنه!
مساله دقت رو بنده اصلا قبول ندارم چون اندازه گیری مقاومت خاک نیاز به دقت بالا نداره و دقتی که براش نیازه بمراتب کمتر از یک اهم متر معمولیه! اما این مدار اشکالات جزئی زیادی داره که باعث شده ثبات نداشته باشه و البته بسادگی هم قابل رفع هستن. حتی فیبر مدار هم بخوبی طراحی نشده و شما نگاه کنین مثلا کریستال میکرو رو به چه صورت و با چه فاصله ای از میکرو قرار داده که این خودش اشکال ایجاد میکنه. در نظر نگرفتن زمین مناسب روی فیبر هم همینطور. بهرحال این مدار اگر بقول شما یا مرشد شما یک مدار معمولی منتشر شده در یک مجله بیشتر نبود ؛ تولید کنندگان معتبر نرم افزار های تصویری زمین شناسی نمیومدن سازگاری با این مدار رو بصورت رسمی ایجاد کنن! پس مطمئن باشین چیز کم ارزشی نیست. در عین حال دادن نام دستگاه زمین شناسی به دستگاهی که صرفا عدد نشون میده فکر نمیکنم کار درستی باشه! دستگاه زمین شناسی باید تصویری باشه تا بشه انواع تحلیل ها رو بر اساس تصویر باهاش انجام داد. صرف کم و زیاد شدن عدد خیلی جاها به شما کمکی نمیکنه.
کلا من این تیپ دستگاهها رو خیلی نمیپسندم چون کار کردن باهاش مشکل هست و درسته که توی تست خوب جواب میدن اما هر وقت شما تونستین باهاشون چیزی پیدا کنین میتونین بگین واقعا به درد میخوره. وگرنه تست که فایده ای نداره. مهم اینه شما ندونی جایی فلز وجود داره و با این دستگاه بتونی پیداش کنی! من بارها از دوستان سوال کردم کسی با اگزاماینر تا حالا چیزی پیدا کرده؟ هیچ کس تجربه موفقی گزارش نکرد! دیگه در زمینه این دستگاهها بالاتر و معروفتر از اگزاماینر که نداریم! این دستگاهها عملا حفره یاب خیلی خوبی هستن و همینطور برای مطالعات زمین شناسی خیلی بدرد میخورن که در اون صورت حتما باید قسمت تصویری هم موجود باشه. در فلزیابی خیلی کمتر میشه روشون حساب کرد. چون همشون بر اساس مقاومت خاک کار میکنن این مساله برای همشون یکسان هست. دیگه دقت کمتر و بیشتر هم معنی پیدا نمیکنه!
به همین دلیل بنده اشتیاق کار کردن روی این مدار رو شخصا نداشتم و ندارم. وگرنه مطمئن باشین این مدار رو براحتی میشه به یک دستگاه حرفه ای تصویری تبدیل کرد. کافیه اشکالات مداری که باعث بی ثباتی میشه کاملا برطرف بشه و خروجی تصویری هم بصورت راحت راه بیفته. البته دوستان عنوان کردن که با نرم افزار خود دستگاه در ویندوز 7 و توسط مبدل سریال به یو اس بی براحتی ارتباط برقرار شده و مشکل خاصی نیست. عمقزنی دستگاه هم که اگر بقول شما 4 متر باشه یا بقول دوستمون که تست کردن 7-8 متر باشه در هر صورت بد نیست! در این صورت براحتی میشه عمقزنیش رو در حد زیادی افزایش داد. 20 متر که سهله میشه به 50 متر هم رسوند و فقط بحث ولتاژ بالا مطرحه که درست کردنش چندان مشکل نیست.
در این صورت شما خواهید دید که این دستگاه ارزشش خیلی بیشتر هست چون قسمت تصویری داره و با چندین نرم افزار قابل استفادست.
حالا اینکه شما ساختین خوب نبوده ؛ خب ساختن داریم تا ساختن! شما چنس رو هم ساختین و خیلی به قطعات جنس مرغوبش امیدوار بودین در صورتیکه با اشتباه خودتون مدار از کار افتاد و ما هم هر چی کمک کردیم ظاهرا هنوز موثر واقع نشده! پس عملا شما چند میلیون پولی که میدین بیشتر بخاطر دقتی هست که کسی انجام میده و از شما و خیلیها بر نمیاد! اگر خودتون کمی وارد تر باشین میبینین این دستگاه عملا کار بیشتری هم صورت میده. فراموش نکنین اگر شما 5 میلیون پول بابت یک آکومتر ساده ولی زیبا پرداختین ؛ اما همین مدار زمین شناسی رو افراد و شرکتهای مختلفی از گذشته تا حال روش کار کردن و بدون اینکه حتی فیبر اصلی رو عوض کنن دستگاه رو به قیمتهای 7 و 10 میلیون فروختن و واقعا هم فروش رفته! پس مطمئن باشین ارزشش رو داشته که بتونن این کار رو بکنن. یکی از دلایل اصلی که بنده این مدار رو در انجمن گذاشتم خاتمه دادن به این سودجویی ها بود. وگرنه فکر نمیکنین برای کسی مثل من خیلی راحت بود که این مدار رو بصورت کامل کار کنم و تبدیل به چیزی کنم که مشابهش اصلا وجود نداشته باشه و یک قیمت نجومی هم روش بذاریم؟! :D
کسی اگر یک مقدار دقت کنه و نرم افزار اگزاماینر رو با نرم افزار مخصوص این مدار مقایسه کنه متوجه تشابهات حتی ظاهری هم میشه! خب این مدار که خیلی قدیمی تر از اگزاماینر هست! پس بنظر شما حتی در خود اگزاماینر از ایده این مدار زمین شناسی استفاده نشده؟! بنظر من تشخیص برای کسی که واقعا فنی و منصف باشه سادست!


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 12:38pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 26 مهر1392 - 12:41pm
پست: 1234
محل اقامت: El.Dorado
پاسخ با نقل قول
سلام دوستان عزیز نمیدونم چرا فکر میکنید دستگاههای آماده قابل اعتمادن در حالی که از سازنده دستگاه اطلاعاتی ندارین که طرف اصلا از الکترونیک سر در میاره برای خودش ردیاب میده بیرون {سایت همسایه}که اصلا نمیدونه ردیاب چیه بعد میاد توی این انجمن میخاد ردیاب مهندس حمید عزیزو کالبد شکافی کنه!!!توی طلوع جویندگان ردیابی داره که مثلا 22متر میزنه خیلی هم ازش نعریف میکنن که مفت گرونه 2تا سیم برنجی از اون دستگاه بهتر میزنه درباره این دستگاهم چون رایگان مهندس قرار دادن ماها ناز میکنیم که آیا خوبه ؟جواب میده ؟بابا حتما باید چند ملیون پول بدید !مخترع این دستگاه کسی بود که کل دنیا قبولش دارن همیشه ازش به نیکی یاد میکنن باز اختیار با دوستانه موفق باشید



یا علی گفتیم و عشق آغاز شد


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 1:08pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 3 خرداد1392 - 11:38am
پست: 452
محل اقامت: the hell
پاسخ با نقل قول
آقاحمیدبازمن میام یه چیزی میگم هدفم کمکه شما بازبحثوبجای دیگه میکشونید :-? من کلی دارم 2چیزومیگم وحرفم اینه که 1این مدارات صرفابرای فلزیابی نیست حتی اگزاماینرهم 2نوع زمین شناسی وفلزیابی داره که اون بخش فلزیابیش یه سنسورمغناطیس سنج ویک دتکتوراضافه میشه ونوع مقاومت سنجش هم بازم مقاومت سنجه وفقط یه گراف داره که محاله ممکنه توخاک ایران نقطه قرمز که همون باره نشون نده پس اینجا بنظرمن تصویر فقط یچیزه دموء.
عرایض بنده برای دوستانی هست که میان این مدارو درست کنن حتی تئوری هم میگی آقا نحوه تست اینجوریه بازم میگن آقا با تصویر نشون بدید بعد جناب کیهان میفرمایند که همه میدونن این دستگاه زمین شناسیه وفلزیاب نیست ،پپس چرابنظرشما توی این انجمن همچنین مداری ساخته میشه؟مطمئنا برای زدن به هدفه دیگه مگه غیر اینه؟؟؟؟!!!!
حرف دومم اینه که این مدار دقت کافی رو برای سنس فلز نداره وهنوزم میگم شرایط تستی که گفتم انجام بدید خودتون پی به بی دقتی میبرین دیگه راحت تراز این!
آقا حمید این حرفا ازاستادی شما بعیده مگه خرابی یک مدار دلیلش فقط مرغوب یا نامرغوب بودن قطعاته؟؟شاید یه مشکل اتصالی یا لحیم سردی درمدارم که هنوز پیدا نکردم عامل این مشکل باشه.
بله بنده هم موافق این هستم که ساختن این مداربهتراز هزینه کردن نجومی به دستگاهای مشابه هستش بشرطه این که روی مدارکاربشه ودقت مدار بالا بره واگرنه یک کاردستی بیشترنیست.
آقا حمید امیدوارم بحث مثل تایپیک های دیگه بجای دیگه کشیده. :)



Be The Change You Want To See In The World


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 1:16pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 3 خرداد1392 - 11:38am
پست: 452
محل اقامت: the hell
پاسخ با نقل قول
alirezaii21 نوشته است:
سلام دوستان عزیز نمیدونم چرا فکر میکنید دستگاههای آماده قابل اعتمادن در حالی که از سازنده دستگاه اطلاعاتی ندارین که طرف اصلا از الکترونیک سر در میاره برای خودش ردیاب میده بیرون {سایت همسایه}که اصلا نمیدونه ردیاب چیه بعد میاد توی این انجمن میخاد ردیاب مهندس حمید عزیزو کالبد شکافی کنه!!!توی طلوع جویندگان ردیابی داره که مثلا 22متر میزنه خیلی هم ازش نعریف میکنن که مفت گرونه 2تا سیم برنجی از اون دستگاه بهتر میزنه درباره این دستگاهم چون رایگان مهندس قرار دادن ماها ناز میکنیم که آیا خوبه ؟جواب میده ؟بابا حتما باید چند ملیون پول بدید !مخترع این دستگاه کسی بود که کل دنیا قبولش دارن همیشه ازش به نیکی یاد میکنن باز اختیار با دوستانه موفق باشید

دوست عزیز همه چیو نمیشه فقط از یک جزء نگاه کرد دستگاههایی هستن که قابل اعتمادن اون آقایی که اومدتایپیک کالبدشکافی رو ایجاد کرد دیگه آدم چشم وگوش بسته از نیتش آگاه میشه رفت ودیگه برنگشت!
مساله ناز کردن نیست مگه هرمداری که مهندس قرار میده 100درصد کارمیکنه واندکی جای کار تامل وصبر نداره؟خود مهندس هم این مدارو نمیپسندن اما نمیگن کار نمیکنه قطعا کار میکنه اما اگه میخواید جنسی باهاش پیدا کنید باید خیلی خوشبینانه به این مساله فکرکنیدچون هنوزم میگم قابل اطمینان نیست حالا یکیم بیاد اپراتوریش رو در حد4 پراب بلدباشه وفقط بتونه اعدادو تجزیه وتحلیل کنه بدون دونستن اینکه چرا یکجا عددکاهش ویکجا افزایش داره دیگه محاله بتونه کاری با این مداربکنه.



Be The Change You Want To See In The World


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 1:27pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12778
پاسخ با نقل قول
حامد عزیز نمیدونم هدف از بحث شما چیه! ما الان وسط تاپیک مربوط به ساخت این مدار هستیم! ایا نتیجه کل حرف شما جز این میتونه باشه که این مدار بدرد نمیخوره و کاردستیه و دقت نداره پس برین 5 میلیون یا بیشتر بدین یه دستگاه مشابه دیگه بخرین که فقط عدد نشون میده و قسمت تصویری هم نداره؟! :D شما یک دستگاه زمین شناسی حرفه ای در دنیا بمن نشون بدین قسمت تصویری نداشته باشه! ماشالا اگر سرچ کنین غیر از اگزاماینر دستگاههای زیادی هستن! لابد لازم بوده که بخش تصویری براش گذاشته بشه که همشون گذاشتن حتی همین مدار بقول شما کاردستی! :D اون شخصی هم که خیلی ادعای اختراعاتش میشه چرا 8 ماهه قول داده قسمت تصویری اضافه کنه ولی هنوز نکرده؟؟؟ مستنداتش در سایتشون هم موجوده! عوض این کار یک مقدار خوشگلترش میکنن و علیرغم ادعاهای واهی که هدف سود نیست و قیمتها باید پایین بیان 2 میلیون هم میذارن روی همون مدار غیر تصویری!!! حالا بنظر شما اگر تصویری بود چقدر قیمت میذاشتن روش؟؟؟ اگر این کار رو بکنن شما در آینده قیمتهاش رو هم خواهید دید! برای عاقل حتی یک اشاره هم کافیه. اما متاسفانه من اصلا شما رو آدم عاقلی نمیدونم! تا همه پولتون رو هم توی جیب امثال این آقایون نریزین آخرش متوجه نمیشین کی راست میگه و کی با چرب زبونی هدف اول و آخرش پول توی جیب شماست!
سایر توضیحات در خصوص این مدار و مقایسه ها رو فکر کنم قبلا عرض کردم. صحبت شما نمیتونه پاسخی به خیلی از اون موارد باشه! یادم هست قبلا هم عرض کردم شما اول باید به نیت شخص و درستی کردارش اعتقاد پیدا کنین و بعد توقع ارائه یک محصول یا کار واقعا بدرد بخور داشته باشین. حالا شما اعتقاد دارین ؛ اما بنده و خیلیهای دیگه بر اساس مستندات و شواهدی که بارها عنوان کردیم اعتقاد نداریم! این اقایون فقط میتونن امثال شما رو سرکیسه کنن!
در خصوص نحوه اپراتوری هم هر دستگاهی قلق خودشو داره حتی یک فلزیاب! حالا دوستان اگر خودشون دنبال تمرین با دستگاهها نمیرن و بلافاصله از ساخت این مدار به ساخت اون یکی پرش میکنن اشتباه خودشونه که باعث میشه از هیچ کدوم جواب لازم رو نگیرن. ساخت مدار فقط به مونتاژ یک مدار الکترونیکی نیست. روش اپراتوریش هم مهمه و اگر هم کسی بیاد توضیح مفصلی بده باز هم شخص باید در عمل بره این نکات رو پیاده کنه. همونطور که دوستان نکات مهمی رو در اپراتوری این دستگاه اشاره داشتن که باید مورد توجه باشه و عملا روش کار بشه. وگرنه اینکه دستگاه عدد نشون میده و کم و زیاد میشه خب همشون همینجور هستن! حالا ما هی میگیم بحث دقت مطرح نیست شما یه چیز دیگه میگی! فلز بواسطه رسانایی خودش باعث تغییر اعداد میشه چرا که این اعداد ارتباط مستقیم با مقاومت دارن. حالا بر اساس قرار داد در یک دستگاه ممکنه کاهش عدد نشانه چیزی باشه یا افزایش. همینطور مقیاس تغییراتش هم کاملا قرار دادی هست و میتونه بر اساس نظر طراح هر درجه بندی داشته باشه. اینها در حالت کلی اصلا اهمیت ندارن و دستگاه به دستگاه فرق میکنن. مهم همون طریقه اپراتوری دقیق و صحیح با هر کدومش هست. اگر هم به این اعداد و ارقام باشه بنده الان میتونم ساده ترین نوعش رو برای شما بذارم که با یک اهم متر ساده قابل ساخت هست و 50 متر عمق میزنه و بر اساس کم و زیاد شدن عدد میشه تشخیص داد زیر خاک فلز هست یا حفره هست و یا حتی نفت! دیگه از این ساده تر که نمیشه! همه این دستگاهها یک کار انجام میدن دیگه دقت معنی نداره اونم وقتی که قسمت تصویری در کار نباشه! دقت وقتی معنی داره که 1 واحد اون عددی که شما روی صفحه میبینین نشانه چیز خاصی باشه! در صورتیکه خودتون میدونین 1 شماره تغییر هیچ معنی نداره. پس دقت هم معنی نداره! هر کی هر چیزی میگه شما باور نکنین. باز اگر دستگاه تصویری باشه همین تغییر شماره های اندک دقت تصویر تولیدی رو عوض میکنه. اما وقتی تصویر در کار نباشه دیگه مهم نیست 20 واحد زیاد شد یا 19 یا 22 همشون به یک معنی هستن و این یعنی دقتی که شما میگین فقط تبلیغاتیه نه یک بحث واقعی! خودتون هم کمی فکر کنین متوجه میشین. :D اون فروشنده ای که مدار 200 تومنی خودش رو میخواد 7 میلیون بفروشه اگر این چیزا رو نگه بنظر شما چطور به این قیمتها بتونه بفروشه؟ حالا اگر همشو راست میگفت باز یک حرفی! ولی متاسفانه راست هم نمیگن.
بهرحال به قول معروف عیسی به دین خود موسی به دین خود! شما اونجوری فکر میکنی و میخوای پولتو توی جیب اینها بریزی ما وظیفه داریم بگیم. از این مدار هم ریالی گیر بنده یا دیگری نمیاد که بخوایم سنگشو به سینه بزنیم! اما اونی که تبلیغ کذب در مورد دستگاه خودش میکنه با توجه به سود گزافی که میبره طبیعیه که باید این حرفها رو بزنه! امیدوارم شما هم با همون دستگاهتون بقولی به نقطه قرمز مورد نظرتون بزنین و دیگه نیاز نداشته باشین در این انجمنها بحث و طرفداری از این و اون بکنین.


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 2:28pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 3 خرداد1392 - 11:38am
پست: 452
محل اقامت: the hell
پاسخ با نقل قول
بله دیگه انتظارشوداشتم بازم بپرید یجای دیگه مهندس حمیدهروقت من تواین انجمن حرفی بزنم شما بازم مسائل دیگرو میاریدوسط 2نفرم میان وسط سوء استفاده میکنن میگی نه منتظرباش! چه تبلیغاتی استاد!؟بفرمایید هرکی دلش خواست این مداروبسازه به من هیچ ربطی نداره این گوی واین میدان آقاهزارتا هزارتا بسازید تادلتون میخوادبسازید اصلا من اشتباه کردم این بحثوبازکردم تواین مملکت کوفتی هرکی به فکرخودش باشه بهتره.
لطفا بیشترازاین هم ادامه ندیدبنده نظرموگفتم.پایان..................



Be The Change You Want To See In The World


پنج شنبه 29 اسفند1392 - 2:46pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 6478 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 101 , 102 , 103 , 104 , 105 , 106 , 107 ... 648  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Aliavazpour , rostam و 47 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure