نویسنده |
پیغام |
yazdgerd
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 اسفند1391 - 5:07pm پست: 49
|
با تشکر از اقا مجتبی مشخص هست که واقعا دارن روی ساخت این دستگاه وقت میزارن و یه چیز خوب و حرفه ای از کار درومده انشالله که تو ازمایش عملی هم خوب از کار دراد و بشه یه دستگاه همه چی تموم
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 12:31pm |
|
|
جاوید
استاد
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 اسفند1391 - 5:24am پست: 1400
|
سلام اقا مجتبی اینم از انتنی که من ساختم عکسها را انتقال دادم به قسمت ردیابها
آخرین بار توسط جاوید در پنج شنبه 15 فروردین1392 - 7:22pm ویرایش شده است، در کل 1 بار ویرایش شده است.
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 12:47pm |
|
|
hoshi
استادیار
تاریخ عضویت: پنج شنبه 24 اسفند1391 - 1:54pm پست: 972
|
سلام به همگی
استاد مجتبی دسته ها خیلی قشنگ شده اند دست تمامی استادان عزیز درد نکنه فقط میمونه تست کردن انتنها به همراه دستگاه که اونم استاد اریا زحمتشو رو میکشند فقط یه نکته : بنا بر تجربه ای که داشتم میله ها نباید تو دسته ها بیش از حد روان باشند البته این نظر منه
مابین انسانها چیزی نیست جز دیوارهایی که خودشان ساخته اند.
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 1:28pm |
|
|
bina
استاد علوم غریبه
تاریخ عضویت: شنبه 10 فروردین1392 - 3:21pm پست: 2204
|
سلام دوستان آقا مجتبی دست همه شما درد نکنه فقط اگه ممکنه عکسی از کل دستگاه رو بزارین ببینیم چه شکلیه؟ موفق باشی
در این درگه که گه کـَه کـُه و کـُه کـَه می شود ناگـه !
مشو غــّره به امـروزت که از فــردا نِـه ای آگــه ! http://morvaridman.blogfa.com/
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 2:00pm |
|
|
حمید
مدیر کل
تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am پست: 12786
|
bina نوشته است: سلام دوستان آقا مجتبی دست همه شما درد نکنه فقط اگه ممکنه عکسی از کل دستگاه رو بزارین ببینیم چه شکلیه؟ موفق باشی دستگاه اصلی هنوز ساخته نشده ولی کار طراحی و محاسبات تئوری کاملا به اتمام رسیده. ایشالا هفته آینده نمونه اولیه رو ابتدا خودم میسازم و با توجه به تجربه خودم تست و با دستگاههای دیگه مقایسه میکنم. اگر نتیجه طبق انتظار و بر اساس مسائل تئوری بود خب دیگه مشکلی نیست و دستگاه میره برای تست توسط مجتبی و آریای عزیز. طبیعتا چون در عمل همیشه با تئوری کمی فاصله وجود داره باید فرکانسها و شکل موجها دقیقا با اسیلوسکوپ حرفه ای بررسی بشه و اگر نیاز بود تغییرات جزئی انجام بگیره.
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 3:09pm |
|
|
ژنرال
کاربر حرفه ای
تاریخ عضویت: یکشنبه 27 اسفند1391 - 10:53pm پست: 796
|
سلام اقا مجتبی بنظر منهم دسته ها خوب و خوشساخت هستند..سیم نمره 4 برای این ردیابها خیلی خوب کار میده/ البته تنها چیزی که من خیلی دوست دارمش قطر چاق و چله دسته هاست که بنظر میاد خیلی خوش دست باشه
بهترین زندگی برای کسانی است که نیک بیاندیشند وپارسایی را سرلوحه زندگی خود کنند
اشوزرتشت
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 3:27pm |
|
|
bina
استاد علوم غریبه
تاریخ عضویت: شنبه 10 فروردین1392 - 3:21pm پست: 2204
|
جاوید نوشته است: سلام اقا مجتبی اینم از انتنی که من ساختم سلام دوستان جاوید جان کار شما هم خوب شده ممکنه بگی چطور میله ها رو توی اون توپی دسته ها جا دادی ؟ و اینکه آیا از قطعات آماده استفاده کردی یا تراشکاری شده؟ موفق باشی
در این درگه که گه کـَه کـُه و کـُه کـَه می شود ناگـه !
مشو غــّره به امـروزت که از فــردا نِـه ای آگــه ! http://morvaridman.blogfa.com/
|
پنج شنبه 15 فروردین1392 - 6:27pm |
|
|
zixelll
کاربر فعال
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 اسفند1391 - 1:24am پست: 107
|
سلام دوستان و سلام مخصوص خدمت دوست خوبم آقا مجتبی و داداش حمید گلم افرین دسته ها خیلی عالی شدند خسته نباشید و واقعا ممنون
|
جمعه 16 فروردین1392 - 6:27pm |
|
|
مجتبی
مدیر کل
تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:55am پست: 929
|
zixelll نوشته است: سلام دوستان و سلام مخصوص خدمت دوست خوبم آقا مجتبی و داداش حمید گلم افرین دسته ها خیلی عالی شدند خسته نباشید و واقعا ممنون زیکسل جان ما دوست داریم
جهت سفارش فلزیاب FPI (نسخه فول اصلی) و یون یاب تریشر فایندر میتوانید پیغام خصوصی دهید. http://www.aparat.com/felezjoo viewtopic.php?f=17&t=3526
|
جمعه 16 فروردین1392 - 7:21pm |
|
|
ariya
استاد - مدیر
تاریخ عضویت: یکشنبه 20 اسفند1391 - 10:41pm پست: 412
|
مجتبی نوشته است: دوستان همانطور که قول دادم دسته های این ردیاب بسیار دقیق اماده شده چندتا از این عکسها رو براتون میذارم ببینین بسیار روان با نمره 4 ساخته شده سر و تهش هم برنجه همراه با خود میله انتن همان برنجی که اقای اریا قبول دارند و با کمترین خطا ساخته شده و اصولی حتی از شرکتیها هم خیلی بهتر شده قشنگ تو دست جا میگیره دست عرق هم نمیکنه چون عاج داره روکش دسته و هم طبق استاندارد هست فقط ازم نخواین توش چیه با تشکر از زحمات اقا مجتبی همانطور که مشخصه دسته ها خوب وطبق استاندارد هستند در مورد اینکه ایا دسته ها باید زیاد شل ویا سفت باشند باید بگم اصولی اون واگر بخواهیم کم خطا تر باشه باید تا حد امکان روان باشد ویکی از دلایل مشخصه خطا گرفتن توسط ردیاب همین سفت بودن انتنها هستش چون وقتی سفت باشه و به سختی حرکت کنه عملا باعث به کار افتادن نیروی ذهن میشه چون اپراتور دوست داره سریع انتنها حرکت کنندومحل مورد نظر کشف بشه البته اگر بصورت درجا وایستاده کار بشه اگربصورت چرخش بدور ژنراتور باشه که بازم باید انتنها روان باشند چون اگر کمی سفت باشند اصلا برای این روش مفید واقع نمیشن که من کلا این روش رو بصورت کامل غلط و پر خطا میدونم واین روش به علت خطا زدن باعث شده که ردیابها نزد خیلی از افراد اعتبار خودشو از دست بده اما چون از ابتدا یک روش پایه ای برای ردیابها به بازاراومده در نتیجه جای خودشو در این مقوله ثابت کرده وما نیز این روش رو در ابتدا توصیه وبعد روشهای ایرانی و محلی خودمون رو تجویز میکنیم در کل این دسته ها در حد بسیار عادی روان هستند تازه حتی ممکنه توی دست وقتی گرفته شوند بازم سفت نشون داده بشه از اونجا که انتن ردیابهای شرکتی عموما قطر اونها 2/5ویا 3هستند در نتیجه یک مقدار به علت جانیفتادن سفت نشون میدن ولی به مدت زمان وقتی باهاشون بیشتر کار بشه روان وعادی میشن حالا با در نظر گرفتن انتن شمار 4 به علت خوب جواب دادن پس باید حتما سنگینی اونو در برابر انتن شماره 2/5یا 3 باز روان تر در نظر گرفته شود که سنگینی اون جبران بشه اما اگر تجربه من رو بخواهید انتن باید طوری روان باشه که با یک فوت ملایم بچرخه مطمین باشید بعدها نتیجه ان رو میبینید یکی از ان نتیجه ها رو الان براتون توضیح میدن وقتی انتن روان وراحت باشه بعضی از موقعه ها وقتی تست خطای روی زمین توسط یک خطای قوی نادیده گرفته میشه واون خطا بعنوان هدف شناسایی میشه قاعدتا انتنهادر اون مسیر شروع به ایستادن ویا لی لی کردن میکنند اما در بعضی مواقع به همین علت روانی انتنها ومانور بهتر میتونند از کمند اون میدان خطا رها بشن وخیلی راحت دوباره برگردنند وتست روی زمین رو سنس کنند ومحل اول رو دیگه شناسایی نکنند واین مورد رو من بارها وبارها ازش نتیجه گرفتم اما انتن سفت اصلا این چنین شرایطی رو ندارند واصلا حتی بصورت لی لی در نمیان چه برسه بیخیال اون هدف کاذب بشن
mantera
|
شنبه 17 فروردین1392 - 10:59am |
|
|
|