انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : دوشنبه 4 آذر1403 - 1:45am



پاسخ به موضوع  [ 177 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18  بعدی
 تجزیه و تحلیل مدار tl 12000 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: شنبه 10 خرداد1393 - 10:50pm
پست: 255
پاسخ با نقل قول
ahoora94 نوشته است:
فک کنم بشه برا دیجیتال کردنش یه کار دیگه هم کرد که اساتید باید تایید کنن که درست کار میکنه :D
شما میتونید اون ولوم رو بزارید و یه جورایی شبیه به دیجیتالش کنید
یه فرکانس متر روش میزارید که وقتی ولوم رو تاب میدید بدونید رو چه فرکانسی شما دارید کاوش میکنید
اگه این نظریه من درست باشه برای بقیه مدار هم که دیجیتالش کنید میتونید یه همچنین چیزایی براش بزارید
که اون موقع حتی بهتر از این مدار دیجیتالی میشه که رو این دستگاهه :D
فقط اساتید باید یکم روش کار کنن :D

فک کنم یه جورایی هم میشه مدار رو به طلا و بقیه فلزات با ارزش حساس کرد بدون اینکه تو مدار دس ببرید
که رو این مساله باید کار کنم و اگه جواب گرفتم حتما بهتون میگم که شایدم جواب نده
ولی فک کم جواب بده ;)


سلام اهورا جان ممنون كه اينقدر زحمت كشيدي خدا انشاءالله اجرت رو بده
ميشه فركانس متر رو به دستگاه وصل كرد و فركانس رو تنظيم كرد
واقعا ايده خوبي دادي ممنون


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:47pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 1 اردیبهشت1393 - 12:35pm
پست: 416
پاسخ با نقل قول
sajadm2296 نوشته است:
ahoora94 نوشته است:


سلام اهورا جان ممنون كه اينقدر زحمت كشيدي خدا انشاءالله اجرت رو بده
ميشه فركانس متر رو به دستگاه وصل كرد و فركانس رو تنظيم كرد
واقعا ايده خوبي دادي ممنون

سلام دوست من
مرسی
شما لطف دارید
آقا داوود چی شد PCB رو درست کردی؟



درسته ما فقریرا پول نداریم ولی دل داریم


دوشنبه 30 تیر1393 - 11:58pm
مدیر سایت
مدیر سایت

تاریخ عضویت: دوشنبه 20 اسفند1391 - 1:39am
پست: 4002
پاسخ با نقل قول
آقایون با سلام
بنده احساس میکنم مقدار بعضی مقاومتهایی که روی فیبر مدار چاپ شده هست با مقاومتهایی که نصب هستن فرق داره ! دوستان بیشتر دقت کنید ، برادر اهورا لطفاً مقاومتهارو دقیق اندازه بگیر @};-



آدم‌های بزرگ،
برای موفقیت دیگران تلاش می‌کنند؛

آدم‌های عادی،
موفقیت دیگران رو تماشا می‌کنند؛

آدم‌های کوچیک،
با حرف زدن پشت سر آدم‌های موفق،
بهشون حسودی می‌کنند!


سه شنبه 31 تیر1393 - 10:26am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 17 تیر1393 - 11:50am
پست: 456
پاسخ با نقل قول
درسته مقدار مقاومتهای با نوشته روی برد فرق میکنه و این بنظرم رد گم کنی هستش



به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن , تعظیم آنان همانند خم شدن دو سرکمان است که هرچه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.
خشایار شاه


سه شنبه 31 تیر1393 - 11:59am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 1 اردیبهشت1393 - 12:35pm
پست: 416
پاسخ با نقل قول
مهدی نوشته است:
آقایون با سلام
بنده احساس میکنم مقدار بعضی مقاومتهایی که روی فیبر مدار چاپ شده هست با مقاومتهایی که نصب هستن فرق داره ! دوستان بیشتر دقت کنید ، برادر اهورا لطفاً مقاومتهارو دقیق اندازه بگیر @};-

آره مهدی جان رد گمکنی داره
برا همین کل خازنها رو با اهمتر چک کردم و مقاومتها رو دونه دونه اندازه گرفتم براتون نوشتم



درسته ما فقریرا پول نداریم ولی دل داریم


سه شنبه 31 تیر1393 - 12:14pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 4 بهمن1392 - 1:13pm
پست: 515
پاسخ با نقل قول
تا اطلاع ثانوی دستم بند ماشین شده اهورای عزیز ، واشر سوزوند و ...
ببخشید :ymblushing:



توانا بود هرکه دانا بود
knowledge is power


سه شنبه 31 تیر1393 - 2:57pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: یکشنبه 2 تیر1392 - 4:05am
پست: 465
محل اقامت: felezjoo
پاسخ با نقل قول
سلام داوود جان
بعد اینکه ماشینت درست شد حتما علت سوختن واشر هم بررسی کن چون اگه فقط واشر رو تعویض کنی باز میسوزه چون سرم این بلا اومده نخواستم شما هم تجربش کنین ;)



gladyator_089


سه شنبه 31 تیر1393 - 3:25pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 2 آبان1392 - 12:21am
پست: 965
پاسخ با نقل قول
davood_zzz نوشته است:
تا اطلاع ثانوی دستم بند ماشین شده اهورای عزیز ، واشر سوزوند و ...
ببخشید :ymblushing:


آخ آخ، میدونم چی میکشی. حق کاملاً با گلادیاتوره. داود جان،اول علت اصلی واشرسوزیتو پیدا کن. وگرنه خدای نکرده بعد تعمیر سریع بر میگردی پیش اوست مکانیک. :D خیلی موارد علل ساده ای باعثش میشن. مثلاً: سوراخهای ریز یا ترک خوردگی شیلنگهای آب، گرفتگی رادیاتور، ضعیف شدن یا خرابی واتر پمپ ، جنس بد پروانه یا حتی شل بودن چرخش پروانه تا...... جنس بد واشر سر سیلندر. ضمناً اگر میکانیکت حوصله کنه و خودتم مصرّ باشی میتونی راه آبهای اطراف سیلندر و سر سیلندرو چک کنی که یه موقع اونا جایی کیپ نباشن. حالا اگر نشد بعد از تعمیرش وفتی موتور خنکه همه آب دور موتورو خالی کن و جاش جوهر نمک بریز. نیم ساعت بعدش تخلیه کن و با آب بشور و.... مجدد با آب پرش کن و..................



سه شنبه 31 تیر1393 - 3:46pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 15 فروردین1392 - 5:21pm
پست: 456
پاسخ با نقل قول
اگه ماشینت پزو باشه حتما" باید بدی تراشکار کف تراشی بشه



https://t.me/joinchat/Aq56qD3yFrsliCQ9iyFDug
نقد و بررسی ردیابها وفلزیابها با حضور اساتید مجرب فلزجو


سه شنبه 31 تیر1393 - 4:30pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 1 اردیبهشت1393 - 12:35pm
پست: 416
پاسخ با نقل قول
davood_zzz نوشته است:
تا اطلاع ثانوی دستم بند ماشین شده اهورای عزیز ، واشر سوزوند و ...
ببخشید :ymblushing:

خواهش میکنم
ایشالا که زود خوب میشه :D نه ببخشید زود درست میشه :D
موفق باشی



درسته ما فقریرا پول نداریم ولی دل داریم


سه شنبه 31 تیر1393 - 4:35pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 177 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Google , Majestic12 و 258 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure