mahmood51 نوشته است:
دوستان عزیز مخصوصاً آقا حمید و آقا کرمی از بابت توضیحات و بذل توجهتون خیلی ممنونم.
والله حمیدجان اونجاییکه بردیمش سرماش اگر خیلی میشد به اندازه همون یخچال بود. البته من سطح کابلا و سوکتارو که دست میزدم خیلی سردتر حس میشدن.
ولی پارسال هم که آخرین بار بود بردیمش سر چاه که شرایط یخبندان و وحشتناکی بود دقیقاً همینطوری رفتار کرد که روشن نشد. با باطری ماشین روشن شد. مجبور شدیم یه جوری کل باطری ماشینو به تاپ زیر من وصل کنیم با 2 متر کابل هم باطریو به دستگاه وصل کردیم و با بالابر پایین وبالا میرفتم که به علت بیثباتی و... پروژه تعطیل و......
آقا کرمی عزیز، به نظرت حاضر آمادۀ اون پانل جلویی که کل کلیدها رو داره تو بازار پیدا میشه؟ ویه سؤال دیگه اینکه به نظرت این ماسفت کوچیکه هم ممکنه در اون سیگنال وحشتناکی که ما داشتیم و زد خازن اصلیو پوکوند و ماسفت اصلیم نیمسوز کرد، به علت جریانکشی زیاد دچار حالت نیمسوزی شده باشه؟ آیا خود همین هم بر ثبات و قدرت اثری داره یا نه چون فقط سوییچه اتصاله فقط رو ثبات مؤثره؟ ممنونم جناب محمود عزیز پنل جلو فک کنم تو بازار گیر بیاد و اینکه ماسفت کوچیکه هیچ ارتباطی به ثبات و قدرت مدار نداره...بیشترین آسیب ممکن به خازن بزرگ و ماسفت به دلیل استفاده از لوپهای کوچیک نظیر 45*45 هستش.به علت دو برابر شدن فرکانس مدار در انتخاب لوپ45*45...هر گونه اتصالی در فیشها و یا کابل لوپ منجر به جریان کشی فوق العاده زیادی میشه که سوختن ماسفت حتمیه.....